Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
ΦΕΚ 95Α_13 | 912.58 KB |
1. Μετά την υφιστάμενη παράγραφο 26, προστίθεται η εξής νέα παράγραφος 27 :
« 27 Κώδικας IS 2008 σημαίνει τον Διεθνή Κώδικα Περί Άθικτης Ευστάθειας 2008, που αποτελείται από εισαγωγή, μέρος Α (οι διατάξεις του οποίου θα αντιμετωπίζονται ως υποχρεωτικές) και μέρος Β (οι διατάξεις του οποίου θα αντιμετωπίζονται ως προτεινόμενες) όπως έχει υιοθετηθεί με την Απόφαση MSC 267 (85) υπό την προϋπόθεση ότι :
.1 οι τροποποιήσεις στην εισαγωγή και το μέρος Α του Κώδικα υιοθετούνται, τίθενται σε ισχύ και εφαρμόζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου VIII της παρούσας Σύμβασης σχετικά με τις διαδικασίες τροποποίησης που ισχύουν για το Παράρτημα εκτός του κεφαλαίου I αυτού και
.2 οι τροποποιήσεις στο μέρος Β του Κώδικα υιοθετούνται από την Επιτροπή Ναυτικής Ασφάλειας σύμφωνα με τους Κανόνες Διαδικασίας της.
2. Στον υφιστάμενο τίτλο του κανονισμού, διαγράφεται η λέξη «πληροφορίες».
3. Στην παράγραφο 1, μετά την υφιστάμενη πρόταση προστίθεται η εξής νέα πρόταση :
«Επιπροσθέτως σε οποιεσδήποτε άλλες ισχύουσες απαιτήσεις των παρόντων κανονισμών, πλοία μήκους 24 m και άνω που έχουν κατασκευαστεί την ή μετά την 1η Ιουλίου 2010 θα συμμορφώνονται κατ' ελάχιστο με τις απαιτήσεις του μέρους Α του Κώδικα IS 2008».
4. Προστίθεται η εξής νέα παράγραφο 2.3 :
« 2.3 Πλοία που έχουν κατασκευαστεί την ή μετά την 1η Ιουλίου 2002 και πριν την 1η Ιουλίου 2010 θα συμμορφώνονται με τις παραγράφους 7.1.1, 7.4.4.2, 7.4.4.3 και 7.5.2.1.2 του κανονισμού 9, όπως υιοθετήθηκε με την απόφαση MSC 99 (73).
5. Η τελευταία πρόταση της παραγράφου 4.1.1.2 μετακινείται σε νέα χωριστή παράγραφο 4.1.1.3 και οι υφιστάμενες ακόλουθες παράγραφοι επαναριθμούνται αντιστοίχως.
6. Στο τέλος της παραγράφου 4.1.1.2 προστίθεται το εξής κείμενο :
« Εγκεκριμένες θύρες χωρίς το κατώφλι να αποτελεί μέρος του πλαισίου, που έχουν τοποθετηθεί την ή μετά την 1η Ιουλίου 2010, θα τοποθετούνται κατά τρόπο ώστε το κενό κάτω από την θύρα να μην υπερβαίνει τα 12 mm. Κάτω από την θύρα θα τοποθετείται μη καύσιμο κατώφλι κατά τρόπο ώστε το κάλυμμα του δαπέδου να μην επεκτείνεται κάτω από την κλειστή θύρα».
7. Στο τέλος της παραγράφου 4.1.2.1 προστίθεται το εξής κείμενο :
« Εγκεκριμένες θύρες χωρίς το κατώφλι να αποτελεί μέρος του πλαισίου, που έχουν τοποθετηθεί την ή πριν την 1η Ιουλίου 2010 θα τοποθετούνται κατά τρόπο ώστε το κενό κάτω από την θύρα να μην υπερβαίνει τα 25 mm».
8. Στην παράγραφο 4.2.1 μετά την πρώτη πρόταση προστίθεται το εξής κείμενο :
« Θύρες εγκεκριμένες ως κατηγορίας «Α» χωρίς το κατώφλι να αποτελεί μέρος του πλαισίου, που έχουν τοποθετηθεί την ή μετά την 1η Ιουλίου 2010 θα τοποθετούνται κατά τρόπο ώστε το κενό κάτω από την θύρα να μην υπερβαίνει τα 12 mm και κάτω από την θύρα θα τοποθετείται μη καύσιμο κατώφλι ώστε οι επικαλύψεις του δαπέδου να μην εκτείνονται κάτω από την κλειστή θύρα. Θύρες εγκεκριμένες ως κατηγορία «Β» χωρίς να είναι μέρος του πλαισίου που έχουν τοποθετηθεί την ή μετά την 1η Ιουλίου 2010 θα τοποθετούνται κατά τρόπο ώστε το κενό κάτω από τη θύρα να μην υπερβαίνει τα 25 mm».
9. Στην παράγραφο 7.1.1 στην πρώτη και τη δεύτερη πρόταση οι λέξεις «μη καύσιμο» αντικαθίστανται από τις λέξεις «χάλυβα ή αντίστοιχο».
10. Στην αρχή της παραγράφου 7.1.1.1 προστίθενται οι λέξεις «με την προϋπόθεση της παραγράφου 7.1.1.2» και η λέξη «ένα» πριν από την λέξη «υλικό» αντικαθίσταται από την λέξη «οποιοδήποτε».
11. Μετά την υφιστάμενη παράγραφο 7.1.1.1 προστίθεται νέα παράγραφος 7.1.1.2 και οι υφιστάμενες ακόλουθες παράγραφοι επαναριθμούνται αντιστοίχως :
« 2 σε πλοία που έχουν κατασκευαστεί την ή μετά την 1η Ιουλίου 2010, οι αγωγοί θα κατασκευάζονται από μη καύσιμο ανθεκτικό στην θερμότητα υλικό, που μπορεί να είναι επιστρωμένοι εσωτερικά και εξωτερικά με μεμβράνες που έχουν χαρακτηριστικά χαμηλής διάδοσης φλόγας και σε κάθε περίπτωση θερμική τιμή που δεν θα υπερβαίνει τα 45 mJ/m2 της επιφάνειας τους για το χρησιμοποιούμενο πάχος».
« 3.2 σε πλοία που έχουν κατασκευαστεί την ή μετά την 1η Ιουλίου 2010, οι αγωγοί θα κατασκευάζονται από μη καύσιμο ανθεκτικό στην θερμότητα υλικό, που μπορεί να είναι επιστρωμένοι εσωτερικά και εξωτερικά με μεμβράνες που έχουν χαρακτηριστικά χαμηλής διάδοσης φλόγας και σε κάθε περίπτωση θερμική τιμή που
12. Στην παράγραφο 7.4.4.2. οι λέξεις «μη καύσιμο» αντικαθίστανται με τις λέξεις «χάλυβα ή αντίστοιχο».
13. Στην παράγραφο 7.4.4.3 οι λέξεις «μη καύσιμο» αντικαθίστανται από τις λέξεις «χάλυβα ή αντίστοιχο».
14. Στην αρχή της παραγράφου 7.4.4.3.1 προστίθενται οι λέξεις «με την προϋπόθεση της παραγράφου 7.4.4.3.2 και η λέξη «ένα» πριν από τη λέξη «υλικό» αντικαθίστανται από τη λέξη «οποιοδήποτε».
15. Μετά την υφιστάμενη παράγραφο 7.4.4.3.1 προστίθεται η εξής νέα παράγραφος 7.4.4.3.2 και οι υφιστάμενες ακόλουθες παράγραφοι επαναριθμούνται αντιστοίχως :
16. Στο τέλος της παραγράφου 7.5.2.1.2 προστίθενται οι λέξεις «και επιπλέον καπνοφράκτης στο άνω άκρο του αγωγού».
Αναφερθείτε στις συστάσεις που έχουν δημοσιευθεί από τον Διεθνή Οργανισμό Τυποποίησης, στην δημοσίευση ISO 1716 : 2002 Καθορισμός θερμικού δυναμικού
Αναφερθείτε στις συστάσεις που έχουν δημοσιευθεί από τον Διεθνή Οργανισμό Τυποποίησης, στην δημοσίευση ISO 1716 : 2002 Καθορισμός θερμικού δυναμικού
17. Η εξής νέα παράγραφος 10.2.6 εισάγεται μετά την υφιστάμενη παράγραφο 10.2.5 :
« 10.2.6 Επιβατηγά πλοία που φέρουν περισσότερους από 36 επιβάτες και που έχουν κατασκευαστεί την ή μετά την 1η Ιουλίου 2010 θα εφοδιάζονται με κατάλληλα τοποθετημένα μέσα για την πλήρη αναγόμωση αναπνευστικών κυλίνδρων ελεύθερα μόλυνσης.
Τα μέσα αναγόμωσης θα είναι είτε :
δεν θα υπερβαίνει τα 45 mJ/m2 της επιφάνειας τους για το χρησιμοποιούμενο πάχος».
2. Στην παράγραφο 2.1 η αναφορά στον «Κώδικα Ασφαλούς Πρακτικής για Στερεά Φορτία Χύδην» αντικαθίσταται με την αναφορά στον «Διεθνή Ναυτιλιακό Κώδικα Στερεών Φορτίων Χύδην (IMSBC Code).
3. Η υφιστάμενη σημείωση 1 στον πίνακα 19.1 αντικαθίσταται από την εξής :
« 1 Για τις κατηγορίες 4 και 5.1 στερεών που δεν ισχύουν για κλειστά εμπορευματοκιβώτια φορτίου.
Για τις κατηγορίες 2, 3 6.1 και 8 όταν μεταφέρονται σε κλειστά εμπορευματοκιβώτια, ο ρυθμός εξαερισμού μπορεί να μειώνεται σε όχι λιγότερο από δύο αλλαγές αέρα την ώρα. Για τις κατηγορίες υγρών 4 και 5.1 όταν μεταφέρονται σε κλειστά εμπορευματοκιβώτια φορτίου, ο ρυθμός εξαερισμού μπορεί να μειώνεται σε όχι λιγότερο από δύο αλλαγές αέρα την ώρα. Για τον σκοπό αυτής της απαίτησης, η φορητή δεξαμενή είναι κλειστό εμπορευματοκιβώτιο φορτίου».
4. Στην σημείωση 10 στον πίνακα 19.2 οι λέξεις «Κώδικας Ασφαλούς Πρακτικής για Στερεά Φορτία Χύδην που έχει υιοθετηθεί με την απόφαση Α. 434 (ΧΙ)» αντικαθίστανται από τις λέξεις «Διεθνής Ναυτιλιακός Κώδικας Στερεών Φορτίων Χύδην (IMSBC Code).
5. Ο υφιστάμενος πίνακας 19.3 αντικαθίσταται από τον εξής πίνακα :
6. Στην παράγραφο 2.1 μετά τις λέξεις «εκτός όταν μεταφέρουν επικίνδυνα προϊόντα σε περιορισμένες ποσότητες», προστίθενται οι εξής λέξεις :
«και εξαιρούμενες ποσότητες».
* Αναφερθείτε στο κεφάλαιο 3.5 του Κώδικα IMDG
7. Στην παράγραφο 3.4, ο υφιστάμενος τίτλος αντικαθίσταται ως εξής :
«3.4 Διάταξη εξαερισμού».
8. Στο τέλος της πρώτης πρότασης της παραγράφου 3.6.1 προστίθεται το εξής κείμενο : «και θα επιλέγεται λαμβάνοντας υπόψη τους κινδύνους που συνδέονται με τα χημικά που μεταφέρονται και τα πρότυπα που έχουν αναπτυχθεί από τον Οργανισμό ανάλογα με την κατηγορία και την φυσική κατάσταση». *
9. Στο τέλος της παραγράφου 4, προστίθενται οι λέξεις «και εξαιρούμενες ποσότητες».