Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
ΦΕΚ 4292Β_2022 | 591.4 KB |
1. Τις διατάξεις:
α. Των παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 1 του ν. 1338/1983 «Εφαρμογή του Κοινοτικού Δικαίου» (Α’ 34), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 6 του ν. 1440/1984 (Α’ 70) και της παρ. 2 του άρθρου 3 του ίδιου νόμου, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 65 του ν. 1892/1990 (Α’ 101).
β Του άρθρου 18 του ν. 3446/2006 «Οργάνωση και λειτουργία αρχών ελέγχου κυκλοφορίας των οχημάτων - Ρυθμίσεις για τις επιβατικές μεταφορές και άλλες διατάξεις» (Α’ 49).
γ. Των άρθρων 15 και 86 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που κυρώθηκε με τον ν. 2696/1999 (Α’ 57).
δ. Των άρθρων 37 και 41 του ν. 2963/2001 (Α’ 268).
ε. Του άρθρου 90 του «Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα» (π.δ. 63/2005, Α’ 98), όπως διατηρήθηκε σε ισχύ με την παρ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α΄133).
στ. Του ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α’ 133).
ζ. Του άρθρου 5 του ν. 3469/2006 «Εθνικό Τυπογραφείο, Εφημερίς της Κυβέρνησης και λοιπές διατάξεις» (Α’ 131).
η. Του π.δ. 123/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» (Α’ 151).
θ. Του π.δ. 132/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας» (Α’ 160).
ι. Του π.δ. 5/2022 «Οργανισμός Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων» (Α’ 18).
ια. Του π.δ. 168/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» (Α’ 134).
ιβ. Του π.δ. 97/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων» (Α’ 138).
ιγ. Του π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους - Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α’ 119).
ιδ. Της υπό στοιχείο 2/2021 απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Νικόλαο Ταγαρά» (Β’ 45).
ιε. Του άρθρου 4 του π.δ. 123/2016 «Ανασύσταση και μετονομασία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ανασύσταση του Υπουργείου Τουρισμού, σύσταση Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, μετονομασία Υπουργείων Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων» (Α’ 208).
ιστ. Του π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 121).
ιζ. Του π.δ. 68/2021 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρώτριας Υπουργού και Υφυπουργών» (Α’ 155).
ιη. Της υπ’ αρ. 317/2021 απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Μιχαήλ Παπαδόπουλο» (Β’ 4383).
ιθ. Του π.δ. 2/2021 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 2).
κ. Του π.δ. 8/2022 «Διορισμός Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων» (Α’ 19).
κα. Της υπ’ αρ. 68261/2021 απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών «Διορισμός μετακλητού Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» (Υ.Ο.Δ.Δ. 204).
κβ. Του ν. 2690/1999 «Κύρωση Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις» (Α’ 45).
2. Την υπ’ αρ. 149206/16-5-2022 Εισηγητική Έκθεση Δημοσιονομικών Επιπτώσεων της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
3. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
Στο άρθρο 3 «Πεδίο εφαρμογής» της υπ’ αρ. οικ. 49372/3352/2017 κοινής υπουργικής απόφασης (Β’ 2726), οι περ. στ’ και ζ’ της παρ. 1 αντικαθίστανται σε μία περ. στ’, η περ. γ’ της παρ. 2 τροποποιείται και το άρθρο 3 αναδιατυπώνεται ως εξής:
«Άρθρο 3 Πεδίο Εφαρμογής
1. Ο τεχνικός έλεγχος, που προβλέπει η παρούσα απόφαση, εφαρμόζεται στα οχήματα των ακόλουθων κατηγοριών οχημάτων με μέγιστη εκ κατασκευής ταχύτητα άνω των 25 km/h, όπως ορίζεται στους κανονισμούς (ΕΕ) 167/2013, 168/2013 και 2018/858 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου:
α. μηχανοκίνητα οχήματα τα οποία έχουν σχεδιασθεί και κατασκευασθεί πρωτίστως για τη μεταφορά επιβατών και των αποσκευών τους και διαθέτουν έως οκτώ θέσεις καθημένων επιπλέον της θέσης του οδηγού – κατηγορία οχημάτων M1,
β. μηχανοκίνητα οχήματα τα οποία έχουν σχεδιασθεί και κατασκευασθεί πρωτίστως για τη μεταφορά επιβατών και των αποσκευών τους και διαθέτουν άνω των οκτώ θέσεων καθημένων, επιπλέον της θέσης του οδηγού – κατηγορίες οχημάτων M2 και M3,
γ. μηχανοκίνητα οχήματα τα οποία έχουν σχεδιασθεί και κατασκευασθεί πρωτίστως για τη μεταφορά εμπορευμάτων και έχουν μέγιστη μάζα έως και 3,5 τόνους – κατηγορία οχημάτων Ν1,
δ. μηχανοκίνητα οχήματα τα οποία έχουν σχεδιασθεί και κατασκευασθεί πρωτίστως για τη μεταφορά εμπορευμάτων και έχουν μέγιστη μάζα άνω των 3,5 τόνων – κατηγορίες οχημάτων Ν2 και Ν3,
ε. ρυμουλκούμενα τα οποία έχουν σχεδιασθεί και κατασκευασθεί για τη μεταφορά εμπορευμάτων ή επιβατών, καθώς και ως κατάλυμα προσώπων και έχουν μέγιστη μάζα άνω των 3,5 τόνων – κατηγορίες οχημάτων Ο3 και Ο4,
στ. δίκυκλα οχήματα (μοτοσυκλέτες) κατηγορίας L3e ανεξαρτήτως κυβισμού κινητήρα και από από 1ης Ιανουαρίου 2022, τα δίκυκλα ή τρίκυκλα οχήματα –κατηγορίες οχημάτων L4e, L5e και L7e– εξοπλισμένα με κινητήρα καύσης κυβισμού άνω των 125 cm3 και οι τροχοφόροι ελκυστήρες των κατηγοριών Τ1b, T2b, T3b, T4.1b,T4.2b, T4.3b που χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο στο δημόσιο οδικό δίκτυο με μέγιστη εκ κατασκευής ταχύτητα άνω των 40 km/h.
2. Εξαιρούνται από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας απόφασης:
α. οχήματα τα οποία κινούνται ή χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικές περιστάσεις και οχήματα τα οποία ουδέποτε ή σπανίως χρησιμοποιούνται στο δημόσιο οδικό δίκτυο, όπως οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος ή οχήματα αγώνων, που εμπίπτουν στην περίπτωση «Ε.
Εξαιρέσεις» της παρ. 6 της υπό στοιχεία ΣΤ/1831/1978 (Β’ 72) απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών,
β. τα οχήματα που χρησιμοποιούνται από τις ένοπλες δυνάμεις, τις δυνάμεις δημοσίας τάξεως και το πυροσβεστικό σώμα,
γ. οι τροχοφόροι ελκυστήρες των κατηγοριών Τ1b, T2b, T3b, T4.1b,T4.2b και T4.3b, που φέρουν περιοριστή ταχύτητας εως και 40 km/h, οι οποίοι χρησιμοποιούνται για αγροτικούς, ανθοκομικούς, δασοκομικούς, κτηνοτροφικούς ή αλιευτικούς σκοπούς μόνο στην ελληνική επικράτεια και κυρίως στο έδαφος που συνδέεται με τις δραστηριότητες αυτές, όπως γεωργικές και δασικές οδοί καθώς και γεωργικές γαίες,
δ. Πλην των οχημάτων μεταφοράς επικινδύνων εμπορευμάτων (ΑDR), τα οχήματα των υπόλοιπων κατηγοριών, τα οποία χρησιμοποιούνται αποκλειστικά σε μικρά νησιά, υπό την προϋπόθεση ότι δεν λειτουργούν
ή πρόκειται να λειτουργήσουν σ’ αυτά Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου ή Κινητές Μονάδες Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΜΤΕΟ). Σ’ αυτή την περίπτωση, η εξαίρεση ισχύει για τις κατηγορίες οχημάτων που δεν ελέγχονται από τα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου ή τις Κινητές Μονάδες Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΜΤΕΟ),
ε. Ειδικά οχήματα μεταφοράς εξοπλισμού τσίρκων και εμποροπανηγύρεων, με μέγιστη εκ κατασκευής ταχύτητα έως και 40 km/h, τα οποία κινούνται μόνο στο ελληνικό έδαφος.
3. Mε απόφαση:
α. του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, που εκδίδεται σύμφωνα με την εξουσιοδότηση της παρ. 1 του άρθρου 86 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που κυρώθηκε με τον ν. 2696/1999 (Α’ 57), όπως ισχύει και του άρθρου 18 του ν. 3446/2006 (Α’ 49) καθορίζονται εθνικές απαιτήσεις για τον τεχνικό έλεγχο των τουριστικών τραίνων όπως αυτά καθορίστηκαν με το άρθρο 30 του ν. 2636/1998 «Σύσταση εταιρειών για την οργάνωση καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και για τη διαχείριση της περιουσίας ΕΟΤ, σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Τουρισμού και τροποποιήσεις της νομοθεσίας για τον Τουρισμό» (Α’ 198).
β. του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών ή με κοινή απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού καθορίζονται εθνικές απαιτήσεις για τον τεχνικό έλεγχο ορισμένων κατηγοριών οχημάτων, ακόμα και για τις περιπτώσεις
οχημάτων που εμπίπτουν στις εξαιρέσεις της παρ. 2 του παρόντος άρθρου.»
Στο άρθρο 6 «Ημερομηνία και Συχνότητα τεχνικού ελέγχου» της υπ’ αρ. οικ. 49372/3352/2017 κοινής υπουργικής απόφασης (Β’ 2726), το στοιχείο γ) της παρ. 1 αντικαθίσταται και το άρθρο 6 αναδιατυπώνεται ως εξής:
«Άρθρο 6 Ημερομηνία και συχνότητα τεχνικού ελέγχου
1. Τα οχήματα υποβάλλονται σε τεχνικό έλεγχο ανά τα κάτωθι χρονικά διαστήματα, με την επιφύλαξη της χρονικής ευελιξίας της παρ. 4 του παρόντος άρθρου:
α. οχήματα των κατηγοριών M1 και N1, L3e ανεξαρτήτως κυβισμού κινητήρα, καθώς και L4e, L5e και L7e εξοπλισμένα με κινητήρα καύσης κυβισμού άνω των 125 cm3: τέσσερα έτη από την ημερομηνία κατά την
οποία το όχημα ταξινομήθηκε για πρώτη φορά και στη συνέχεια ανά διετία,
β. οχήματα της κατηγορίας M1 που χρησιμοποιούνται ως ταξί ή ασθενοφόρα, οχήματα των κατηγοριών M2, M3, N2, N3, O3 και O4: ένα έτος από την ημερομηνία κατά την οποία το όχημα ταξινομήθηκε για πρώτη φορά και έκτοτε μία φορά ανά έτος,
γ. τροχοφόροι ελκυστήρες των κατηγοριών Τ1b, T2b, T3b, T4.1b,T4.2b, T4.3b που χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο στο δημόσιο οδικό δίκτυο για επαγγελματικές οδικές μεταφορές: τέσσερα έτη από την ημερομηνία
κατά την οποία το όχημα ταξινομήθηκε για πρώτη φορά και στη συνέχεια ανά διετία.
2. Οχήματα που εμπίπτουν στην παρ. 1, πλην των τροχοφόρων ελκυστήρων της περ. στ’ του άρθρου 3 «πεδίο εφαρμογής» της παρούσας:
α. και πρόκειται να ταξινομηθούν ή χρησιμοποιηθούν ως εκπαιδευτικά, υποβάλλονται σε πρώτο υποχρεωτικό τεχνικό έλεγχο πριν την ένταξή τους στο έργο της εκπαίδευσης και εξέτασης των υποψηφίων οδηγών οχημάτων και έκτοτε μία φορά ανά έτος.
β. και εκποιούνται ως ανάριθμα από τον Οργανισμό Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού (ΟΔΔΥ) ή από άλλο φορέα οχήματα, υποβάλλονται σε πρώτο υποχρεωτικό τεχνικό έλεγχο πριν από την ταξινόμησή τους για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα.
3. Mε απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που εκδίδεται σύμφωνα με την εξουσιοδότηση της παρ. 1 του άρθρου 86 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που κυρώθηκε με τον ν. 2696/1999 (Α’ 57) και του άρθρου 18 του ν. 3446/2006 (Α’ 49) ορίζεται ένα εύλογο χρονικό
πλαίσιο εντός του οποίου πρόκειται να πραγματοποιηθεί τεχνικός έλεγχος, τηρουμένων των χρονικών διαστημάτων που προβλέπονται στην παρ. 1.
4. Ανεξαρτήτως της ημερομηνίας του τελευταίου τεχνικού ελέγχου του οχήματος, είναι δυνατή η υποβολή ενός οχήματος σε τεχνικό έλεγχο πριν τις ημερομηνίες που αναφέρονται στις παρ. 1 και 2, όταν τίθεται σε σοβαρό κίνδυνο η οδική ασφάλεια, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που κυρώθηκε με τον ν. 2696/1999 (Α’ 57).
Η κατά τα ανωτέρω αναφερόμενα χρονική επίσπευση είναι δυνατό να προβλεφθεί με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών ή με κοινή απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού και για τις εξής περιπτώσεις:
α. μετά από ατύχημα που επηρεάζει τα κύρια κατασκευαστικά στοιχεία ασφάλειας του οχήματος ήτοι τροχοί, ανάρτηση, ζώνες παραμόρφωσης, συστήματα αερόσακων, σύστημα διεύθυνσης και σύστημα πέδησης,
β. όταν τα συστήματα και κατασκευαστικά στοιχεία ασφαλείας και περιβαλλοντικής προστασίας του οχήματος έχουν αλλοιωθεί ή τροποποιηθεί».
Το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ I της υπ’ αρ. οικ. 49372/3352/2017 κοινής υπουργικής απόφασης (Β’ 2726) τροποποιείται ως προς το στοιχείο 7 με την προσθήκη σημείου 7.13 «Σύστημα eCall (εάν υπάρχει, σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ για την έγκριση τύπου)» και αυτό αναδιατυπώνεται ως εξής:
«ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ I
ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
1. ΓΕΝΙΚΑ
Στο παρόν παράρτημα αναφέρονται τα συστήματα και τα κατασκευαστικά στοιχεία του οχήματος που πρέπει να ελέγχονται και αναλύονται οι συνιστώμενες μέθοδοι ελέγχου τους και τα κριτήρια που πρέπει να χρησιμοποιούνται για να καθορίζεται εάν είναι αποδεκτή η τεχνική κατάσταση του οχήματος.
Ο έλεγχος πρέπει να καλύπτει τουλάχιστον τα απαριθμούμενα στο σημείο 3 στοιχεία, εφόσον αφορούν τον εξοπλισμό του οχήματος που υποβάλλεται σε έλεγχο. Ο έλεγχος μπορεί ακόμη να περιλαμβάνει την εξακρίβωση αν τα σχετικά μέρη και κατασκευαστικά στοιχεία του οχήματος ανταποκρίνονται στα απαιτούμενα χαρακτηριστικά ασφάλειας και περιβάλλοντος που ίσχυαν κατά το χρόνο της έγκρισης, ή κατά περίπτωση, του μετεξοπλισμού του οχήματος.
Αν ο σχεδιασμός του οχήματος δεν επιτρέπει την εφαρμογή των μεθόδων ελέγχου του παρόντος παραρτήματος, ο έλεγχος διεξάγεται σύμφωνα με τις συνιστώμενες μεθόδους ελέγχου, ώστε να σχηματίζεται η πεποίθηση ότι τηρούνται στο πλαίσιο αυτό τα πρότυπα ασφαλείας και περιβαλλοντικής προστασίας.
Ο έλεγχος όλων τα απαριθμούμενων κατωτέρω σημείων θεωρείται υποχρεωτικός στα πλαίσια του περιοδικού τεχνικού ελέγχου, εξαιρουμένων όσων φέρουν την επισήμανση (Χ), τα οποία αν και σχετίζονται με την κατάσταση του οχήματος και την καταλληλότητα οδικής χρήσης του, δεν θεωρούνται ουσιώδη στα πλαίσια του τεχνικού ελέγχου.
Τα «αίτια αποτυχίας του ελέγχου» δεν ισχύουν για περιπτώσεις παραπομπής σε απαιτήσεις οι οποίες δεν ήσαν προδιαγεγραμμένες στη σχετική νομοθεσία έγκρισης οχημάτων κατά την πρώτη ταξινόμηση, την πρώτη θέση σε κυκλοφορία ή στις απαιτήσεις σχετικά με τον μετεξοπλισμό.
Όπου προβλέπεται μέθοδος οπτικού ελέγχου, αυτό σημαίνει ότι, πέραν της οπτικής επιθεώρησης των σχετικών σημείων, ο ελεγκτής πρέπει επίσης εάν ενδείκνυται, να τα χειρίζεται, να αξιολογεί τον θόρυβό τους ή να χρησιμοποιεί κάθε άλλο κατάλληλο μέσο ελέγχου χωρίς τη χρήση εξοπλισμού.
2. ΕΚΤΑΣΗ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Ο έλεγχος καλύπτει τουλάχιστον τα εξής πεδία:
0. Ταυτοποίηση του οχήματος
1. Εξοπλισμός πέδησης
2. Σύστημα διεύθυνσης
3. Ορατότητα
4. Εξοπλισμός φωτισμού και ηλεκτρολογικός εξοπλισμός
5. Άξονες, τροχοί, ελαστικά και ανάρτηση
6. Πλαίσιο και εξαρτήματα πλαισίου
7. Λοιπός εξοπλισμός
8. Οχλήσεις
9. Συμπληρωματικοί έλεγχοι για επιβατικά οχήματα
των κατηγοριών Μ2 και Μ3.
3. ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
Ο τεχνικός έλεγχος καλύπτει τουλάχιστον τα σημεία και σε αυτόν χρησιμοποιούνται τα ελάχιστα πρότυπα και οι συνιστώμενες μέθοδοι που περιέχει ο κάτωθι πίνακας.
Για τα συστήματα και τα κατασκευαστικά στοιχεία κάθε οχήματος που υποβάλλονται σε έλεγχο, η αξιολόγηση των ελλείψεων διενεργείται, κατά περίπτωση, σύμφωνα με τα κριτήρια του εν λόγω πίνακα.
Οι ελλείψεις που δεν περιλαμβάνονται στο παρόν παράρτημα αξιολογούνται σύμφωνα με τους κινδύνους που ενέχουν για την οδική ασφάλεια.
(ακολουθούν πίνακες, βλέπε pdf)
Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Παπάγου, 10 Αυγούστου 2022
Οι Υπουργοί
Ανάπτυξης και Επενδύσεων ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ |
Περιβάλλοντος και Ενέργειας ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΚΡΕΚΑΣ |
Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών ΜΙΧΑΗΛ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ |
Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ