Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του ΕΛ.ΙΝ.Υ.Α.Ε. και της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΕΔΑ) και υπέγραψαν την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026 στα γραφεία της Εθνικής Επιτροπής η Πρόεδρος της ΕΕΔΑ Καθηγήτρια Μαρία Γαβουνέλη και η Πρόεδρος του ΕΛ.ΙΝ.Υ.Α.Ε. Ειρήνη Μπαρδάνη.
Με την υπογραφή του Μνημονίου διαμορφώνεται ένα σταθερό πλαίσιο διαλόγου και συνεργασίας με στόχο την προαγωγή ασφαλών συνθηκών εργασίας και την ανάδειξη της σημασίας της υγείας και ασφάλειας στην εργασία στον δημόσιο διάλογο για τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Στη συνάντηση για την υπογραφή του Μνημονίου συμμετείχαν η Έλλη Βαρχαλαμά, Β’ Αντιπρόεδρος της ΕΕΔΑ και μέλος ΔΣ ΕΛ.ΙΝ.Υ.Α.Ε. και η Δρ Αναστασία Χαλκιά, Ειδική Επιστήμονας ΕΕΔΑ.