Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
ΦΕΚ 1412Β_2018 | 438.29 KB |
1 Οι ακόλουθες νέες παράγραφοι προστίθενται κατόπιν της υπάρχουσας παραγράφου 56:
«57 Το ελικοδρόμιο είναι ένας χώρος επί του πλοίου που ορίζεται για περιστασιακή ή επείγουσα προσγείωση ελικοπτέρων, αλλά που δεν είναι σχεδιασμένος για επιχειρήσεις ρουτίνας των ελικοπτέρων.
58 Περιοχή απαγκίστρωσης, είναι μία ανυψωμένη περιοχή που παρέχεται για την μεταφορά μέσω ελικοπτέρου προσωπικού ή προμηθειών από ή προς το πλοίο, ενώ το ελικόπτερο ίπταται πάνω από το κατάστρωμα.»
1 Η υποσημείωση στον τίτλο της παραγράφου 3.2 διαγράφεται.
2 Οι ακόλουθες νέες παράγραφοι προστίθενται μετά την υπάρχουσα παράγραφο 3.2.6.2:
«3.2.7 Ανάλυση εκκένωσης επιβατηγών πλοίων*
3.2.7.1 Διάδρομοι διαφυγής πρέπει να αξιολογούνται από μια ανάλυση εκκένωσης στην αρχή της διαδικασίας του σχεδιασμού. Η ανάλυση πρέπει να εφαρμόζεται στα:
.1 Ro-ro επιβατηγά πλοία που κατασκευάσθηκαν την ή μετά την 01 Ιουλίου 1999,
.2 άλλα επιβατηγά πλοία που κατασκευάσθηκαν την ή μετά την 01 Ιανουαρίου 2020 και μεταφέρουν περισσότερους από 36 επιβάτες.
3.2.7.2 Η ανάλυση πρέπει να χρησιμοποιείται για την αναγνώριση και την εξάλειψη, όσο πιο εφαρμόσιμα γίνεται, της συμφόρησης που μπορεί να αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια μίας εκκένωσης, εξαιτίας της ομαλής μετακίνησης των επιβατών και του πληρώματος κατά μήκος των διαδρόμων διαφυγής, συμπεριλαμβάνοντας την πιθανότητα το πλήρωμα να χρειασθεί να κινηθεί κατά μήκος αυτών των διαδρόμων με αντίθετη φορά από αυτή των επιβατών. Επιπρόσθετα, η ανάλυση πρέπει να χρησιμοποιείται για να αποδεικνύει ότι οι διαδικασίες διαφυγής είναι αρκετά ευέλικτες ώστε να προβλέπουν, και την πιθανότητα που διάδρομοι διαφυγής, σταθμοί συγκέντρωσης, σταθμοί επιβίβασης, ή σκάφη επιβίωσης δεν είναι διαθέσιμα, ως αποτέλεσμα κάποιας απώλειας.
* Αναφέρεται στις Αναθεωρημένες Κατευθυντήριες Γραμμές ανάλυσης εκκένωσης για νέα και υπάρχοντα επιβατηγά πλοία (MSC.1/ Οδηγία 1533), όπως τυχόν έχουν τροποποιηθεί.»
3 Η παράγραφος 7.4 διαγράφεται.
7 Η ακόλουθη νέα παράγραφος 25 προστίθεται κατόπιν της υπάρχουσας παραγράφου 24:
«25 Απαιτήσεις συντήρησης, εξονυχιστικής εξέτασης, επιχειρησιακής δοκιμής, εξέτασης και επισκευής, νοούνται οι απαιτήσεις για συντήρηση, εξονυχιστική εξέταση, επιχειρησιακή δοκιμή, εξέταση και επισκευή των σωσιβίων λεμβών και σκαφών διάσωσης, συσκευών εκτόξευσης και εξοπλισμού απελευθέρωσης, όπως υιοθετήθηκαν από την Επιτροπή Ναυτικής Ασφάλειας του Οργανισμού με την απόφαση MSC. 402 (96) όπως τυχόν τροποποιηθεί από τον Οργανισμό, υπό την προϋπόθεση ότι τέτοιες τροποποιήσεις έχουν υιοθετηθεί, έχουν τεθεί σε ισχύ και έχουν αποτέλεσμα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου VIII της παρούσης Σύμβασης που αφορά στις τροποποιητικές διαδικασίες, εφαρμοστέες, στο Παράρτημα, εκτός του Κεφαλαίου Ι».
8 Η υπάρχουσα παράγραφος 3.1 αντικαθίσταται με το ακόλουθο κείμενο:
«3.1 Συντήρηση, δοκιμή και επιθεωρήσεις των σωσιβίων συσκευών πρέπει να πραγματοποιούνται με έναν τρόπο λαμβάνοντας δεόντως υπόψη την εξασφάλιση της αξιοπιστίας τέτοιων συσκευών.»
9 Η υπάρχουσα παράγραφος 11 αντικαθίσταται με το ακόλουθο κείμενο:
«11 Συντήρηση, εξονυχιστική εξέταση, επιχειρησιακή δοκιμή, εξέταση και επισκευή των σωσιβίων λεμβών, σκαφών διάσωσης και ταχέων σκαφών διάσωσης, συσκευών εκτόξευσης και εξοπλισμού απελευθέρωσης.
11.1 Οι συσκευές εκτόξευσης πρέπει να είναι:
.1 αντικείμενο εξονυχιστικής εξέτασης κατά τις ετήσιες επιθεωρήσεις που απαιτούνται από τους κανονισμούς Ι/7 ή Ι/8, όπως εφαρμόζονται και
.2 μετά την ολοκλήρωση της εξέτασης που αναφέρεται στη παράγραφο 11.1.1, αντικείμενο μιας δυναμικής δοκιμής του φρένου του βαρούλκου στην μέγιστη ταχύτητα ελάττωσης. Το εφαρμοστέο φορτίο πρέπει να είναι η μάζα της σωσίβιας σχεδίας ή της διασωστικής λέμβου, χωρίς επιβάτες, με την επιφύλαξη ότι κατά διαστήματα, τουλάχιστον μία φορά κάθε πέντε έτη, η δοκιμή πρέπει να διεξάγεται με πραγματικό φορτίο ίσο με 1.1 φορές το βάρος της σωσίβιας σχεδίας ή της σωστικής λέμβου, πλήρης επιβαινόντων και εξοπλισμού.
11.2 Εξοπλισμός απελευθέρωσης σωσίβιας και διασωστικής λέμβου, συμπεριλαμβάνοντας εξοπλισμό απελευθέρωσης ταχέων διασωστικών λεμβών και συστήματα απελευθέρωσης σωσίβιας σχεδίας με ελεύθερη πτώση, πρέπει να είναι:
.1 αντικείμενο εξονυχιστικής εξέτασης και επιχειρησιακής δοκιμής κατά τις ετήσιες επιθεωρήσεις που απαιτούνται από τους κανονισμούς Ι/7 και Ι/8·
.2 σε περίπτωση που αφορά τον εξοπλισμό έμφορτης απελευθέρωσης, επιχειρησιακά δοκιμαζόμενος από ένα φορτίο 1.1 φορές τη συνολική μάζα της λέμβου όταν έχει φορτωθεί πλήρως από επιβάτες και εξοπλισμό, οποτεδήποτε ο εξοπλισμός απελευθέρωσης εξετάζεται λεπτομερώς. Τέτοιου είδους λεπτομερής εξέταση
και επιχειρησιακή δοκιμή πρέπει να πραγματοποιείται τουλάχιστον μία φορά κάθε πέντε χρόνια * και
.3 παρότι στην παράγραφο 11.2.2, η επιχειρησιακή δοκιμή της συσκευής απελευθέρωσης σωσίβιας λέμβου με ελεύθερη πτώση πρέπει να πραγματοποιείται είτε με εκτόξευση ελεύθερης πτώσης μόνο με το εν ενεργεία πλήρωμα επί του πλοίου , είτε με δοκιμή χωρίς την εκτόξευση της σωσίβιας λέμβου που πραγματοποιείται βασιζόμενη στις απαιτήσεις για συντήρηση, εξονυχιστική εξέταση, επιχειρησιακή δοκιμή, λεπτομερή εξέταση και επισκευή.
*Γίνεται αναφορά στις συστάσεις για τις δοκιμές των σωστικών συσκευών (απόφαση Α. 689 (17)), όπως τροποποιήθηκε. Για σωστικές συσκευές που εγκαταστάθηκαν επί του πλοίου την ή μετά την 01 Ιουλίου 1999, γίνεται αναφορά στις αναθεωρημένες συστάσεις των δοκιμών των σωσιβίων συσκευών (απόφαση MSC.81 (70)), όπως τροποποιήθηκε.
11.3 Αυτόματοι γάντζοι καθαίρεσης επωτιδίων σωσιβίων, πρέπει να είναι:
.1 αντικείμενο εξονυχιστικού ελέγχου και επιχειρησιακής δοκιμής κατά τη διάρκεια των ετήσιων επιθεωρήσεων που απαιτούνται από τους κανονισμούς Ι/7 και Ι/8·
.2 επιχειρησιακά δοκιμασμένα κάτω από φορτίο 1.1 φορές τη συνολική μάζα της σωστικής σχεδίας όταν είναι φορτωμένη με το μέγιστο των επιβαινόντων και του εξοπλισμού, οποτεδήποτε ο αυτόματος γάντζος απελευθέρωσης εξετάζεται λεπτομερώς. Τέτοια λεπτομερής εξέταση και επιχειρησιακή δοκιμή πρέπει να πραγματοποιείται τουλάχιστον μία φορά κάθε πέντε χρόνια.*
11.4 Σωσίβιες και διασωστικές λέμβοι, συμπεριλαμβάνοντας ταχέα διασωστικά σκάφη, πρέπει να αποτελεί αντικείμενο εξονυχιστικής εξέτασης και επιχειρησιακής δοκιμής κατά τις ετήσιες επιθεωρήσεις όπως απαιτείται από τους κανονισμούς Ι/7 και Ι/8.
11.5 Η εξονυχιστική εξέταση, η επιχειρησιακή δοκιμή και η λεπτομερής εξέταση που απαιτούνται από τις παραγράφους 11.1 έως 11.4 και η συντήρηση και η επισκευή του εξοπλισμού που εξειδικεύεται στις παραγράφους 11.1 έως 11.4, πρέπει να πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις απαιτήσεις για συντήρηση, εξονυχιστική εξέταση, επιχειρησιακή δοκιμή, λεπτομερή εξέταση και διόρθωση, και τις οδηγίες για επί του σκάφους συντήρηση όπως απαιτείται από τον κανονισμό 36.
* Γίνεται αναφορά στις συστάσεις για τις δοκιμές των σωστικών συσκευών (απόφαση Α. 689 (17)), όπως τροποποιήθηκε. Για σωστικές συσκευές που εγκαταστάθηκαν επί του πλοίου την ή μετά την 01 Ιουλίου 1999, γίνεται αναφορά στις αναθεωρημένες συστάσεις των δοκιμών των σωσιβίων συσκευών (απόφαση MSC.81 (70)), όπως τροποποιήθηκε».