Π.Δ. 3/2017 (ΦΕΚ 6/Α` 24.1.2017)
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
ΦΕΚ 6Α_2017 | 248.87 KB |
1. Τις διατάξεις:
α. της παραγράφου 2 του άρθρου έκτου του ν. 4078/2012 «Κύρωση της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας, 2006 της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας, 2006» (Α΄ 179),
β. του άρθρου 1 και 5 του ν. 4150/2013 «Ανασυγκρότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και άλλες διατάξεις» (Α΄ 102),
γ. του άρθρου 90 του «Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» που κωδικοποιήθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98),
δ. των άρθρων 1, 22, 28 του π.δ. 103/2014 «Οργανισμός Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου» (Α΄ 170),
ε. του άρθρου 2 του π.δ. 70/2015 «Ανασύσταση των Υπουργείων Πολιτισμού και Αθλητισμού, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Ανασύσταση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και μετονομασία του σε Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής .... Μεταφορά Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού» (Α΄ 114),
στ. του π.δ. 73/2015 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 116, Διόρθ. σφαλμ. Α΄ 121),
ζ. του π.δ. 124/2016 «Αποδοχή παραίτησης Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 209),
η. του π.δ. 125/2016 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 210).
2. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις του παρόντος δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
3. Την υπ’ αριθμ. 2/2017 γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικρατείας, ύστερα από πρόταση των Υπουργών Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Εξωτερικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αποφασίζουμε:
1. Γίνονται αποδεκτές οι τροποποιήσεις 2014 του Κώδικα που εφαρμόζει τους Κανονισμούς 2.5 και 4.2 και παραρτημάτων της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας, 2006 (Maritime Labour Convention, 2006 - MLC, 2006), που κυρώθηκε με τον ν. 4078/2012, όπως υιοθετήθηκαν από την Ειδική Τριμερή Επιτροπή (Special Tripartite Committee-STC), την 11η Απριλίου 2014 και εγκρίθηκαν κατά την 103η Διεθνή Συνδιάσκεψη Εργασίας (International Labour Conference-ILC), την 11η Ιουνίου 2014 στη Γενεύη.
2. Το κείμενο των τροποποιήσεων 2014 στη Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας, 2006 σε πρωτότυπο στην αγγλική και σε μετάφραση στην ελληνική γλώσσα, έχει ως εξής:
Τροποποιήσεις του Κώδικα που εφαρμόζει τους Κανονισμούς 2.5 και 4.2 και Παραρτημάτων της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας, 2006 (MLC, 2006), που υιοθετήθηκαν από την Ειδική Τριμερή Επιτροπή την 11η Απριλίου 2014.
I. Τροποποιήσεις του Κώδικα για την εφαρμογή του Κανονισμού 2.5 - Παλιννόστηση της MLC, 2006 (και Παραρτήματα)
Α. Τροποποιήσεις σχετικά με το Πρότυπο Α2.5
Στην παρούσα επικεφαλίδα, «Πρότυπο Α2.5 - Παλιννόστηση», αντικαθίσταται το στοιχείο «Α2.5.» από «Α2.5.1.». Μετά την παράγραφο 9 του παρόντος Προτύπου Α2.5, προστίθεται η επικεφαλίδα και το κείμενο που ακολουθεί:
Πρότυπο Α2.5.2. - Χρηματοοικονομική Ασφάλεια
1. Για την εφαρμογή του Κανονισμού 2.5, παράγραφος 2, το παρόν Πρότυπο καθιερώνει απαιτήσεις για να εξασφαλίσει την παροχή ενός ταχέος και αποτελεσματικού συστήματος χρηματοοικονομικής ασφαλείας για να βοηθήσει τους ναυτικούς σε περίπτωση εγκατάλειψής τους.
2. Για τους σκοπούς του παρόντος Προτύπου, ο ναυτικός πρέπει να θεωρείται ότι έχει εγκαταλειφθεί όταν, κατά παράβαση των απαιτήσεων αυτής της Σύμβασης ή των όρων της σύμβασης εργασίας των ναυτικών, ο πλοιοκτήτης:
(α) αποτυγχάνει να καλύψει το κόστος της παλιννόστησης του ναυτικού, ή
(β) έχει αφήσει τον ναυτικό χωρίς τα απαραίτητα μέσα διαβίωσης και υποστήριξης, ή
(γ) αλλιώς έχει μονομερώς διακόψει τους δεσμούς του με τον ναυτικό, συμπεριλαμβανομένης της αποτυχίας του να πληρώσει τους συμβατικούς μισθούς για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο μηνών.
3. Κάθε Μέλος πρέπει να εξασφαλίζει ότι σύστημα χρηματοοικονομικής ασφάλειας που πληροί τις απαιτήσεις του παρόντος Προτύπου είναι σε ισχύ για τα πλοία που υψώνουν τη σημαία του. Το σύστημα χρηματοοικονομικής ασφάλειας μπορεί να έχει τη μορφή ενός σχήματος κοινωνικής ασφάλειας ή ασφάλισης ή ενός εθνικού κεφαλαίου ή άλλες παρόμοιες ρυθμίσεις. Η μορφή του πρέπει να καθορίζεται από το Μέλος, ύστερα από διαβούλευση με τις ενδιαφερόμενες οργανώσεις των πλοιοκτητών και των ναυτικών.
4. Το σύστημα χρηματοοικονομικής ασφάλειας πρέπει να παρέχει απευθείας πρόσβαση, επαρκή κάλυψη και ταχεία οικονομική βοήθεια, σύμφωνα με το παρόν Πρότυπο σε οποιονδήποτε εγκαταλελειμμένο ναυτικό επί πλοίου που υψώνει τη σημαία του Μέλους.
5. Για τους σκοπούς της παραγράφου 2 (β) του παρόντος Προτύπου, η απαραίτητη διαβίωση και υποστήριξη των ναυτικών πρέπει να περιλαμβάνει: κατάλληλη τροφή, ενδιαίτηση, προμήθειες πόσιμου νερού, καύσιμα που είναι απαραίτητα για επιβίωση επί του πλοίου και την αναγκαία ιατρική μέριμνα.
6. Κάθε Μέλος πρέπει να απαιτεί ότι τα πλοία που υψώνουν τη σημαία του και για τα οποία εφαρμόζονται οι παράγραφοι 1 ή 2 του Κανονισμού 5.1.3., φέρουν επί αυτών πιστοποιητικό ή άλλη έγγραφη απόδειξη χρηματοοικονομικής ασφάλειας που εκδίδεται από τον πάροχο χρηματοοικονομικής ασφάλειας. Αντίγραφο πρέπει να αναρτάται σε εμφανές μέρος επί του πλοίου όπου είναι διαθέσιμο στους ναυτικούς. Όταν περισσότεροι του ενός πάροχοι χρηματοοικονομικής ασφάλειας παρέχουν κάλυψη, το σύνολο των εγγράφων που εκδίδονται από τον κάθε πάροχο πρέπει να φέρεται επί του πλοίου.
7. Το πιστοποιητικό ή άλλη έγγραφη απόδειξη χρηματοοικονομικής ασφάλειας πρέπει να περιλαμβάνει τις πληροφορίες που απαιτούνται στο Παράρτημα Α2-Ι. Αυτό πρέπει να είναι στην αγγλική γλώσσα ή να συνοδεύεται από μετάφραση στην αγγλική.
8. Συνδρομή που παρέχεται από το σύστημα χρηματοοικονομικής ασφάλειας πρέπει να χορηγείται αμελλητί κατόπιν αιτήματος που έγινε από τον ναυτικό ή ορισμένο από τον ναυτικό εκπρόσωπο και να υποστηρίζεται από την αναγκαία αιτιολόγηση του δικαιώματος σύμφωνα με την ανωτέρω παράγραφο 2.
9. Έχοντας υπόψη τους Κανονισμούς 2.2 και 2.5, η συνδρομή που παρέχεται από το σύστημα χρηματοοικονομικής ασφάλειας πρέπει να είναι επαρκής για την κάλυψη των ακολούθων:
(α) οφειλόμενοι μισθοί και άλλες δικαιούμενες αμοιβές που οφείλονται από τον πλοιοκτήτη στον ναυτικό σύμφωνα με τη σύμβαση εργασίας ναυτικού, τη σχετική συλλογική σύμβαση εργασίας ή την εθνική νομοθεσία του Κράτους σημαίας, που περιορίζονται σε οποιουσδήποτε τέτοιους οφειλόμενους μισθούς τεσσάρων (04) μηνών και οιεσδήποτε άλλες δικαιούμενες αμοιβές τεσσάρων (04) μηνών.
(β) όλα τα έξοδα που λελογισμένως πραγματοποιούνται από τον ναυτικό, συμπεριλαμβανομένου του κόστους της παλιννόστησης που αναφέρεται στη παράγραφο 10, και
(γ) τις ουσιώδεις ανάγκες του ναυτικού συμπεριλαμβανόμενων τέτοιων στοιχείων όπως: κατάλληλη τροφή, ένδυση όποτε είναι αναγκαία, ενδιαίτηση, προμήθειες πόσιμου νερού, καύσιμα που είναι απαραίτητα για επιβίωση επί του πλοίου, την αναγκαία ιατρική μέριμνα και οιεσδήποτε άλλες λελογισμένες δαπάνες ή χρεώσεις από πράξη ή παράλειψη που συνιστά εγκατάλειψη μέχρι την επιστροφή του ναυτικού στην πατρίδα.
10. Το κόστος της παλιννόστησης πρέπει να καλύπτει το ταξίδι με κατάλληλα και ταχέα μέσα, συνήθως από αέρος, και να περιλαμβάνει παροχή για τροφή και ενδιαίτηση του ναυτικού από τη στιγμή που φεύγει από το πλοίο μέχρι την άφιξη στην πατρίδα του ναυτικού, απαραίτητη ιατρική φροντίδα, διέλευση και μεταφορά των προσωπικών ειδών και οποιεσδήποτε άλλες λελογισμένες δαπάνες ή χρεώσεις που εγείρονται από την εγκατάλειψη.
11. Η χρηματοοικονομική ασφάλεια δεν πρέπει να παύσει πριν το τέλος της περιόδου ισχύος της χρηματοοικονομικής ασφάλειας εκτός εάν ο πάροχος της χρηματοοικονομικής ασφάλειας έχει δώσει προηγούμενη ειδοποίηση τουλάχιστον τριάντα (30) ημερών στην αρμόδια αρχή του Κράτους της σημαίας.
12. Εάν ο πάροχος της ασφάλισης ή άλλης χρηματοοικονομικής ασφάλειας έχει κάνει οποιαδήποτε πληρωμή σε οποιονδήποτε ναυτικό σύμφωνα με το παρόν Πρότυπο, τότε ένας τέτοιος πάροχος πρέπει, μέχρι το ποσό που έχει πληρώσει και σύμφωνα με τη νομοθεσία που έχει εφαρμογή, να αποκτήσει μέσω υποκατάστασης, εκχώρησης/ανάθεσης ή με αλλοτρόπως, τα δικαιώματα που ο ναυτικός θα απολάμβανε.
13. Το παρόν Πρότυπο δεν πρέπει να θίγει οποιοδήποτε δικαίωμα προσφυγής του ασφαλιστή ή του παρόχου της χρηματοοικονομικής ασφάλειας έναντι τρίτων μερών.
14. Οι διατάξεις του παρόντος Προτύπου δεν έχουν σκοπό να αποκλείουν ή να θίγουν οιαδήποτε άλλα δικαιώματα, απαιτήσεις ή θεραπευτικά μέσα, που μπορεί επίσης να είναι διαθέσιμα για την αποζημίωση των ναυτικών που έχουν εγκαταλειφθεί. Οι εθνικοί νόμοι και κανονισμοί μπορεί να προβλέπουν ότι οποιαδήποτε πληρωτέα ποσά σύμφωνα με το παρόν Πρότυπο μπορεί να αντισταθμιστούν έναντι άλλων ποσών που έχουν ληφθεί από άλλες πηγές εγειρόμενων από οποιαδήποτε δικαιώματα, απαιτήσεις ή θεραπευτικά μέσα, που μπορεί να είναι αντικείμενο αποζημίωσης σύμφωνα με το παρόν Πρότυπο.
Β. Τροποποιήσεις σχετικά με την Οδηγία Β2.5
Στο τέλος της παρούσας Οδηγίας Β2.5, προστίθεται επικεφαλίδα και το κείμενο που ακολουθεί:
Οδηγία Β2.5.3- Χρηματοοικονομική Ασφάλεια
1. Σε εφαρμογή της παραγράφου 8 του Προτύπου Α2.5.
2, εάν χρειάζεται χρόνος για να ελεγχθεί η εγκυρότητα ορισμένων θεμάτων της αίτησης του ναυτικού ή του ορισμένου εκπροσώπου του ναυτικού, αυτό δεν θα πρέπει να εμποδίζει τον ναυτικό από το να λαμβάνει άμεσα τέτοιο μέρος της βοήθειας που έχει αιτηθεί, η οποία αναγνωρίζεται ως αιτιολογημένη.
Γ. Τροποποίηση για προσθήκη ενός νέου παραρτήματος
Πριν το Παράρτημα Α5-Ι, προστίθεται το ακόλουθο παράρτημα:
Το πιστοποιητικό ή άλλη έγγραφη απόδειξη που αναφέρεται στο Πρότυπο Α2.5.2, παράγραφος 7, πρέπει να περιλαμβάνει τις κάτωθι πληροφορίες:
(α) όνομα του πλοίου,
(β) λιμένας νηολόγησης του πλοίου,
(γ) διεθνές διακριτικό σήμα του πλοίου,
(δ) αριθμός ΙΜΟ του πλοίου,
(ε) όνομα και διεύθυνση του παρόχου ή των παρόχων της χρηματοοικονομικής ασφάλειας,
(στ) πληροφορίες επικοινωνίας των προσώπων ή της οντότητας, υπευθύνων να διαχειρίζονται αιτήματα των ναυτικών για ενίσχυση,
(ζ) όνομα του πλοιοκτήτη,
(η) περίοδος ισχύος της χρηματοοικονομικής ασφάλειας, και
(θ) μια βεβαίωση από τον πάροχο της χρηματοοικονομικής ασφάλειας ότι η χρηματοοικονομική ασφάλεια ικανοποιεί τις απαιτήσεις του Προτύπου Α2.5.2.
Δ. Τροποποιήσεις σχετικά με τα Παραρτήματα Α5-Ι, Α5-ΙΙ και Α5-ΙΙΙ
Στο τέλος του Παραρτήματος Α5-Ι, προστίθεται το ακόλουθο πεδίο: Χρηματοοικονομική ασφάλεια για παλιννόστηση
Στο Παράρτημα Α5-ΙΙ, μετά το πεδίο 14 υπό την επικεφαλίδα Δήλωση Συμμόρφωσης Ναυτικής Εργασίας - Μέρος Ι, προστίθεται το ακόλουθο πεδίο:
15. Χρηματοοικονομική Ασφάλεια για παλιννόστηση (Κανονισμός 2.5)
Στο Παράρτημα Α5-ΙΙ, μετά το πεδίο 14 υπό την επικεφαλίδα Δήλωση Συμμόρφωσης Ναυτικής Εργασίας - Μέρος ΙΙ, προστίθεται το ακόλουθο πεδίο:
15. Χρηματοοικονομική Ασφάλεια για παλιννόστηση (Κανονισμός 2.5) Στο τέλος του Παραρτήματος Α5-ΙΙΙ, προστίθεται ο ακόλουθος τομέας: Χρηματοοικονομική Ασφάλεια για παλιννόστηση
ΙΙ. Τροποποιήσεις του Κώδικα που εφαρμόζει τον Κανονισμό 4.2 - Ευθύνη πλοιοκτητών της MLC, 2006 (και παραρτήματα)
Α. Τροποποιήσεις σχετικά με το Πρότυπο Α4.2 Στην παρούσα επικεφαλίδα, «Πρότυπο Α4.2 - Ευθύνη πλοιοκτητών», αντικαθίσταται το «Α4.2» από το «Α4.2.1».
Μετά την παράγραφο 7 του παρόντος Προτύπου Α4.2, προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
8. Οι εθνικοί νόμοι και κανονισμοί πρέπει να προβλέπουν ότι το σύστημα χρηματοοικονομικής ασφάλειας που εξασφαλίζει αποζημίωση όπως προβλέπεται από την παράγραφο 1 (β) του παρόντος Προτύπου για συμβατικές αξιώσεις, όπως ορίζονται στο Πρότυπο Α4.2.2, ικανοποιούν κατ’ ελάχιστον τις ακόλουθες απαιτήσεις:
(α) η συμβατική αποζημίωση, όπου έχει ορισθεί στη σύμβαση εργασίας ναυτικού και χωρίς να θίγεται η υποπαράγραφος (γ) της παρούσας παραγράφου, πρέπει να καταβάλλεται ολόκληρη και χωρίς καθυστέρηση,
(β) δεν πρέπει να υπάρχει καμία πίεση να αποδεχθεί πληρωμή μικρότερη από το συμβατικό ποσό.
(γ) όπου η φύση της μακροχρόνιας αναπηρίας ναυτικού καθιστά δυσχερή την εκτίμηση της πλήρους αποζημίωσης την οποία μπορεί να δικαιούται, μια προσωρινή πληρωμή ή πληρωμές πρέπει να γίνονται στον ναυτικό προκειμένου να αποφεύγεται η αδικαιολόγητη ταλαιπωρία.
(δ) σύμφωνα με το Πρότυπο 4.2 παράγραφος 2, ο ναυτικός πρέπει να λαμβάνει πληρωμή χωρίς να θίγονται τα άλλα νόμιμα δικαιώματά του, αλλά η πληρωμή αυτή μπορεί να αντισταθμιστεί από τον πλοιοκτήτη έναντι άλλων ζημιών που απορρέουν από οποιαδήποτε άλλη αξίωση που έγινε από τον ναυτικό εναντίον του πλοιοκτήτη και εγείρονται από το ίδιο περιστατικό, και
(ε) η αξίωση για συμβατική αποζημίωση μπορεί να ασκηθεί απευθείας από τον ενδιαφερόμενο ναυτικό ή τους εγγυτέρους συγγενείς του ή εκπρόσωπο του ναυτικού ή ορισμένο δικαιούχο.
9. Οι εθνικοί νόμοι και κανονισμοί πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι ναυτικοί λαμβάνουν προηγούμενη ειδοποίηση εάν η χρηματοοικονομική ασφάλεια του πλοιοκτήτη πρόκειται να ακυρωθεί ή να τερματισθεί.
10. Οι εθνικοί νόμοι και κανονισμοί πρέπει να διασφαλίζουν ότι η αρμόδια αρχή του Κράτους σημαίας ειδοποιείται από τον πάροχο της χρηματοοικονομικής ασφάλειας εάν η χρηματοοικονομική ασφάλεια του πλοιοκτήτη έχει ακυρωθεί ή τερματισθεί.
11. Κάθε Μέλος πρέπει να απαιτεί ότι τα πλοία που υψώνουν τη σημαία του φέρουν επί αυτών πιστοποιητικό ή άλλη έγγραφη απόδειξη χρηματοοικονομικής ασφάλειας που έχει εκδοθεί από τον πάροχο χρηματοοικονομικής ασφάλειας. Αντίγραφο πρέπει να αναρτάται σε εμφανές σημείο επί του πλοίου όπου είναι διαθέσιμο στους ναυτικούς. Όποτε παραπάνω του ενός παρόχου παρέχει κάλυψη, το έγγραφο που δίδεται από τον κάθε πάροχο πρέπει να φέρεται επί του πλοίου.
12. Η χρηματοοικονομική ασφάλεια δεν παύει πριν το τέλος της περιόδου ισχύος της χρηματοοικονομικής ασφάλειας εκτός εάν ο πάροχος χρηματοοικονομικής ασφάλειας έχει δώσει προηγούμενη ειδοποίηση τουλάχιστον 30 ημερών στην αρμόδια αρχή του Κράτους σημαίας.
13. Η χρηματοοικονομική ασφάλεια πρέπει να παρέχει την πληρωμή όλων των καλυπτόμενων από αυτή συμβατικών αξιώσεων, που εγείρονται κατά τη διάρκεια της περιόδου για την οποία το έγγραφο είναι έγκυρο.
14. Το πιστοποιητικό ή άλλη έγγραφη απόδειξη χρηματοοικονομικής ασφάλειας πρέπει να περιέχει τις πληροφορίες που απαιτούνται από το Παράρτημα Α4-Ι. Αυτό πρέπει να είναι στην αγγλική ή να συνοδεύεται από μετάφραση στην αγγλική. Προστίθεται η κάτωθι επικεφαλίδα και κείμενο μετά το παρόν Πρότυπο Α4.2:
Πρότυπο Α4.2.2- Διαχείριση συμβατικών αξιώσεων
1. Για τους σκοπούς του Προτύπου Α4.2.1, παράγραφος 8, και του παρόντος Προτύπου, ο όρος «συμβατική αξίωση» σημαίνει οιαδήποτε αξίωση η οποία σχετίζεται με θάνατο ή μακροχρόνια αναπηρία ναυτικών λόγω επαγγελματικού τραυματισμού, ασθενείας ή κινδύνου, όπως ορίζει η εθνική νομοθεσία, η σύμβαση εργασίας των ναυτικών ή η συλλογική σύμβαση.
2. Το σύστημα χρηματοοικονομικής ασφάλειας, όπως ορίζεται στο Πρότυπο Α4.2.1, παράγραφος 1(β), μπορεί να έχει τη μορφή ενός σχήματος κοινωνικής ασφάλειας ή ασφάλισης ή κεφαλαίου ή άλλες παρόμοιες ρυθμίσεις. Η μορφή του θα ορίζεται από το Μέλος ύστερα από διαβούλευση με τις ενδιαφερόμενες οργανώσεις των πλοιοκτητών και των ναυτικών.
3. Οι εθνικοί νόμοι και κανονισμοί πρέπει να διασφαλίζουν ότι αποτελεσματικές ρυθμίσεις υπάρχουν για να λαμβάνονται, αντιμετωπίζονται και αμερόληπτα να διακανονίζονται συμβατικές αξιώσεις που σχετίζονται με αποζημίωση που αναφέρεται στο Πρότυπο Α4.2.1 παράγραφος 8, μέσω ταχέων και δικαίων διαδικασιών.
Β. Τροποποιήσεις σχετικά με την Οδηγία Β4.2 Στην παρούσα επικεφαλίδα, «Οδηγία Β4.2 - Ευθύνη πλοιοκτητών», αντικαθίσταται το στοιχείο «Β4.2» από το «Β4.2.1». Στην παράγραφο 1 της παρούσας Οδηγίας Β4.2, αντικαθίσταται το «Πρότυπο Α4.2» από το «Πρότυπο Α4.2.1». Μετά την παράγραφο 3 της παρούσας Οδηγίας Β4.2, προστίθεται η παρακάτω επικεφαλίδα και κείμενο: Οδηγία Β4.2.2 - Διαχείριση των συμβατικών αξιώσεων
1. Οι εθνικοί νόμοι και κανονισμοί θα πρέπει να προβλέπουν ότι τα μέρη της πληρωμής μιας συμβατικής αξίωσης μπορούν να χρησιμοποιούν το Υπόδειγμα Εντύπου Απόδειξης Παραλαβής και Απαλλαγής που παρατίθεται στο Παράρτημα Β4-Ι.
Γ. Τροποποίηση για προσθήκη νέων παραρτημάτων Μετά το Παράρτημα Α2-Ι, προστίθεται το ακόλουθο Παράρτημα:
Το πιστοποιητικό ή άλλη έγγραφη απόδειξη χρηματοοικονομικής ασφάλειας που απαιτείται από το Πρότυπο Α4.2.1, παράγραφος 14, πρέπει να περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες:
(α) όνομα του πλοίου,
(β) λιμένας νηολόγησης του πλοίου,
(γ) διεθνές διακριτικό σήμα του πλοίου,
(δ) αριθμό ΙΜΟ του πλοίου,
(ε) όνομα και διεύθυνση του παρόχου ή των παρόχων της χρηματοοικονομικής ασφάλειας,
(στ) πληροφορίες επικοινωνίας των φυσικών των προσώπων ή οντότητας, υπεύθυνων να διαχειρίζονται συμβατικές αξιώσεις ναυτικών,
(ζ) όνομα πλοιοκτήτη,
(η) περίοδος ισχύος της χρηματοοικονομικής ασφάλειας, και
(θ) βεβαίωση από τον πάροχο της χρηματοοικονομικής ασφάλειας ότι η χρηματοοικονομική ασφάλεια ικανοποιεί τις απαιτήσεις του Προτύπου Α4.2.1.
Μετά το Παράρτημα Α4-Ι, προστίθεται το ακόλουθο Παράρτημα:
Σε περίπτωση σύγκρουσης μεταξύ του αγγλικού και ελληνικού κειμένου των τροποποιήσεων 2014 της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας, 2006 κατισχύει το αγγλικό.
Οι αρμόδιες αρχές για τον έλεγχο εφαρμογής των διατάξεων του παρόντος, τη βεβαίωση παραβάσεων, την επιβολή κυρώσεων και τον έλεγχο καταγγελιών, καθώς και οι κυρώσεις κατά των παραβατών των διατάξεων του παρόντος, σύμφωνα με τη Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας, 2006, τον ν. 4078/ 2012 και των Κανονισμών που εκδίδονται σε εφαρμογή αυτού, ορίζονται από τα άρθρα τέταρτο και πέμπτο αντιστοίχως του ν. 4078/2012.
Η ισχύς του παρόντος διατάγματος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αναθέτουμε τη δημοσίευση και την εκτέλεση του παρόντος διατάγματος.
Αθήνα, 20 Ιανουαρίου 2017
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας
ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ Β. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ
Οι Υπουργοί
Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΧΤΣΙΟΓΛΟΥ |
Εξωτερικών ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΤΖΙΑΣ |
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ |