Attachment | Size |
---|---|
ΦΕΚ 4079Β_2022 | 130.64 KB |
α) Το άρθρο τέταρτο του ν. 2208/1994 «Κύρωση του Πρωτοκόλλου 1988 που αναφέρεται στη Διεθνή Σύμβαση για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα 1974» (Α’ 71), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 13 του ν. 4770/2021 «Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στον νησιωτικό χώρο, διατάξεις για συμμόρφωση με υποχρεώσεις διεθνούς ναυσιπλοΐας και την αναβάθμιση Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και ειδικές ρυθμίσεις για την ψηφιοποίηση και εν γένει ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής ναυτιλίας στη μετά-COVID εποχή» (Α’ 15).
β) Το π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 121).
γ) Το άρθρο 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005, Α’ 98), όπως διατηρήθηκε σε ισχύ με την παρ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α’ 133).
δ) Την υπ’ αρ. 611.22/14/3013/27-11-2014 απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου (Β’ 3199), με την οποία ενσωματώθηκε ο «Κώδικας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων» του ΙΜΟ (Casualty Investigation Code) στο εσωτερικό δίκαιο.
2. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις του παρόντος δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, σύμφωνα με το υπ’ αρ. 2811.8/41411/2022/10-06-2022 έγγραφο Γ.Δ.Ο.Υ., αποφασίζει:
1. Εγκρίνονται και γίνονται αποδεκτές οι τροποποιήσεις του Κώδικα Διεθνών Προτύπων και Συνιστώμενων Πρακτικών για τη Διερεύνηση Ασφάλειας σε ένα Ναυτικό Ατύχημα ή ένα Ναυτικό Συμβάν (Κώδικας Διερεύνησης Ατυχημάτων), ως αυτές υιοθετήθηκαν την 18η Νοεμβρίου 2014 με την απόφαση MSC.390 (94) της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
2. Το κείμενο της απόφασης MSC.390 (94)/18.11.2014 παρατίθεται σε πρωτότυπο στην αγγλική γλώσσα.
ANNEX 18 RESOLUTION MSC.390(94)
(adopted on 18 November 2014)
AMENDMENTS TO THE CODE OF THE INTERNATIONAL STANDARDS AND RECOMMENDED PRACTICES FOR A SAFETY INVESTIGATION INTO A MARINE CASUALTY OR MARINE INCIDENT (CASUALTY INVESTIGATION CODE) THE MARITIME SAFETY COMMITTEE, RECALLING Article 28(b) of the Convention on the International Maritime Organization concerning the function of the Committee, RECALLING ALSO resolution MSC.255(84) by which it adopted the Code of the International Standards and Recommended Practices for a Safety Investigation into a Marine Casualty or Marine Incident (Casualty Investigation Code), parts I and II of which have become mandatory under chapter XI-1 of the International Convention for the Safety of Life at Sea (SOLAS), 1974 (hereinafter referred to as "the Convention"), CONSIDERING that the Casualty Investigation Code (MSC resolution 255(84)), in its part III, Recommended Practices, refers to resolutions A.884(21) and A.996(25), NOTING that the twenty-eighth session of the Assembly adopted the IMO Instruments Implementation Code (III Code) through resolution A.1070(28) which revokes resolution A.1054(27) after the latter had revoked resolution A.996(25), NOTING ALSO that the twenty-eighth session of the Assembly adopted the Guidelines to assist investigators in the implementation of the Casualty Investigation Code (resolution MSC.255(84)) through resolution A.1075(28) which revokes resolutions A.849(20) and A.884(21), HAVING CONSIDERED, at its ninety-fourth session, the text of the proposed amendments to the Casualty Investigation Code, 1 ADOPTS the amendments to the Casualty Investigation Code, set out in the annex to the present resolution.
ANNEX
AMENDMENTS TO THE CODE OF THE INTERNATIONAL STANDARDS AND RECOMMENDED PRACTICES FOR A SAFETY INVESTIGATION INTO A MARINE CASUALTY OR MARINE INCIDENT (CASUALTY INVESTIGATION CODE)
PART III
RECOMMENDED PRACTICES
Chapter 15
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
1 In paragraph 15.2, the words "resolution A.996(25)" are replaced by "resolution A.1070(28)".
Chapter 21
CO-ORDINATING AN INVESTIGATION
2 In paragraph 21.2.4, the words "resolution A.884(21)" are replaced by "resolution A.1075(28)"
Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Πειραιάς, 20 Ιουνίου 2022
Ο Υπουργός
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣ
The social partners body for health and safety at work