Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
ΦΕΚ 4897Β_2021 | 163.04 KB |
Το π.δ. 77/1998 (Α’ 71), τροποποιείται ως εξής:
1) Στο άρθρο 3, παρεμβάλλεται ο ακόλουθος ορισμός μετά τον ορισμό «όχημα με εναλλακτικά καύσιμα»:
“ -«όχημα μηδενικών εκπομπών», βαρύ επαγγελματικό όχημα μηδενικών εκπομπών, όπως ορίζεται στο άρθρο 3 σημείο 11 του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1242 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου,”
2) Το άρθρο 11 αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 11
Τα μέγιστα επιτρεπόμενα βάρη των οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα ή με μηδενικές εκπομπές είναι εκείνα που ορίζονται στα σημεία 2.2.1, 2.2.2, 2.2.3, 2.2.4, 2.3.1, 2.3.2 και 2.4 του παραρτήματος I.
Τα οχήματα με εναλλακτικά καύσιμα ή με μηδενικές εκπομπές συμμορφώνονται επίσης με τα μέγιστα επιτρεπόμενα όρια βάρους ανά άξονα που καθορίζονται στο παράρτημα I σημείο 3.
Το επιπλέον βάρος που απαιτούν τα οχήματα με εναλλακτικά καύσιμα ή με μηδενικές εκπομπές ορίζεται βάσει των εγγράφων τεκμηρίωσης που παρέχει ο κατασκευαστής κατά την έγκριση του εν λόγω οχήματος. Το εν λόγω επιπλέον βάρος επισημαίνεται στα επίσημα αποδεικτικά που απαιτούνται βάσει του άρθρου 7.»
3) Το παράρτημα I τροποποιείται ως εξής:
α) Στην δεύτερη στήλη των σημείων 2.2.1, 2.2.2, 2.2.3 και 2.2.4, κάτω από τους τίτλους αυτών, προστίθεται το ακόλουθο εδάφιο:
«Στην περίπτωση συνδυασμών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα ή οχημάτων μηδενικών εκπομπών, τα μέγιστα επιτρεπόμενα βάρη που προβλέπονται στο παρόν τμήμα αυξάνονται κατά το πρόσθετο βάρος της εναλλακτικής τεχνολογίας καυσίμων ή μηδενικών εκπομπών, με ανώτατο όριο τον 1 και τους 2 τόνους, αντίστοιχα.»
β) Στο τέλος της δεύτερης στήλης του σημείου 2.3.1 προστίθεται το ακόλουθο εδάφιο:
«Οχήματα μηδενικών εκπομπών: το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος των 18 τόνων αυξάνεται κατά το επιπλέον βάρος που απαιτείται για την τεχνολογία μηδενικών εκπομπών με ανώτατο όριο τους 2 τόνους.»
γ) Στο τέλος της τρίτης στήλης του σημείου 2.3.2 προστίθεται το ακόλουθο εδάφιο:
«Τριαξονικά οχήματα μηδενικών εκπομπών: το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος των 25 τόνων, ή 26 τόνων όταν ο κινητήριος άξονας είναι εξοπλισμένος με διπλά ελαστικά και αερανάρτηση ή ανάρτηση αναγνωρισμένη ως ισοδύναμη εντός της Ένωσης, όπως ορίζεται στο παράρτημα II, ή όταν κάθε κινητήριος άξονας είναι εξοπλισμένος με διπλά ελαστικά και το μέγιστο βάρος κάθε άξονα δεν υπερβαίνει τους 9,5 τόνους, αυξάνεται κατά το επιπλέον βάρος της τεχνολογίας μηδενικών εκπομπών με ανώτατο όριο τους 2 τόνους.»
δ) Στο τέλος της τρίτης στήλης του σημείου 2.4 προστίθεται το ακόλουθο εδάφιο:
«Τριαξονικά αρθρωτά λεωφορεία που είναι οχήματα μηδενικών εκπομπών: το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος των 28 τόνων αυξάνεται κατά το επιπλέον βάρος που απαιτείται για την τεχνολογία μηδενικών εκπομπών με ανώτατο όριο τους 2 τόνους.»
ε) Η δεύτερη στήλη του σημείου 3.2 αντικαθίσταται ως εξής:
«Δίδυμοι άξονες ρυμουλκουμένων και ημιρυμουλκουμένων.
Το άθροισμα των αξονικών βαρών ανά δίδυμο δεν πρέπει να υπερβαίνει, αν η απόσταση (d) ανάμεσα στους άξονες είναι:»
στ) Η δεύτερη στήλη του σημείου 3.3 αντικαθίσταται ως εξής:
«Τρίδυμοι άξονες ρυμουλκουμένων και ημιρυμουλκουμένων.
Το άθροισμα των αξονικών βαρών ανά τρίδυμο δεν πρέπει να υπερβαίνει, αν η απόσταση (d) μεταξύ των αξόνων είναι:»
ζ) Η δεύτερη στήλη του σημείου 3.5 αντικαθίσταται ως εξής:
«Δίδυμοι άξονες οχημάτων με κινητήρα Το άθροισμα των αξονικών βαρών ανά δίδυμο δεν πρέπει να υπερβαίνει, αν η απόσταση (d) μεταξύ των αξόνων:»
Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από την ημερομηνία δημοσίευσής της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως