Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
Εγκ. 205559_2021 | 209.48 KB |
Στον Πίνακα Α του τμήματος 3.2.1 προστέθηκαν οι ακόλουθες ουσίες:
• UN 0511: ΠΥΡΟΚΡΟΤΗΤΕΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ προγραμματιζόμενοι για ανατινάξεις
• UN 0512: ΠΥΡΟΚΡΟΤΗΤΕΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ προγραμματιζόμενοι για ανατινάξεις
• UN 0513: ΠΥΡΟΚΡΟΤΗΤΕΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ προγραμματιζόμενοι για ανατινάξεις
• UN 3549: ΙΑΤΡΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ, ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α, ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, στερεά ή ΙΑΤΡΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ, ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α, ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΕ ΖΩΑ μόνο, στερεά
Στο Μέρος 4 προστέθηκαν οι ακόλουθες οδηγίες συσκευασίας:
• P622: ισχύει για απόβλητα του αριθμού UN 3549 που μεταφέρονται για διάθεση
• P801: ισχύει για τους αριθμούς UN 2794, 2795 και 3028 και χρησιμοποιημένες μπαταρίες του αριθμού UN 2800
• LP622: ισχύει για απόβλητα του αριθμού UN 3549 που μεταφέρονται για διάθεση
Υπενθυμίζεται ότι με τη Συμφωνία ADR 2019, η υποχρέωση για τον ορισμό Συμβούλου Ασφαλούς Μεταφοράς Επικίνδυνων Εμπορευμάτων (ΣΑΜΕΕ) επεκτάθηκε και στις επιχειρήσεις που ασχολούνται με την αποστολή επικίνδυνων εμπορευμάτων. Προηγουμένως, οι επιχειρήσεις που προέβαιναν σε αποστολές επικίνδυνων εμπορευμάτων αλλά δεν συμμετείχαν ενεργά στη μεταφορά, στη συσκευασία, στη φόρτωση, στην πλήρωση ή εκφόρτωση επικίνδυνων εμπορευμάτων απαλλάσσονταν από την απαίτηση ορισμού ΣΑΜΕΕ. Με τη μεταβατική διάταξη του υποτμήματος 1.6.1.44 της Συμφωνίας ADR 2019, οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στη μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων μόνο ως αποστολείς και οι οποίες βάσει των προγενέστερων διατάξεων δεν ήταν υποχρεωμένες να ορίζουν ΣΑΜΕΕ, θα πρέπει να ορίσουν έναν ή περισσότερους ΣΑΜΕΕ, το αργότερο έως την 31 Δεκεμβρίου 2022.
Προστέθηκε το σημείο 6.7.2.19.6.2, σύμφωνα με το οποίο: «Με εξαίρεση τα προβλεπόμενα στο 6.7.2.19.6.1, οι φορητές δεξαμενές που έχουν χάσει το χρονοδιάγραμμα για την προγραμματισμένη περιοδική επιθεώρηση και δοκιμή 5 ετών ή 2,5 ετών, μπορούν να πληρωθούν και να προσφερθούν για μεταφορά μόνο εάν εκτελεσθεί μια νέα πενταετής περιοδική επιθεώρηση και δοκιμή σύμφωνα με το 6.7.2.19.4.»
α) Στο σημείο 6.8.2.1.23, ορίζεται ο φορέας επιθεώρησης που διενεργεί επιθεωρήσεις σύμφωνα με τα 6.8.2.4.1 (αρχική επιθεώρηση) ή 6.8.2.4.4 (έκτακτος έλεγχος λόγω επισκευών, μετατροπών ή ατυχήματος), ως αποκλειστικά υπεύθυνος για την επαλήθευση και επιβεβαίωση της ικανότητας του κατασκευαστή ή του συνεργείου συντήρησης ή επισκευής να εκτελεί εργασίες συγκόλλησης και της λειτουργίας ενός συστήματος διασφάλισης ποιότητας συγκόλλησης.
β) Στο σημείο 6.8.2.6.1 σχετικά με το σχεδιασμό και την κατασκευή των δεξαμενών προστέθηκε το Πρότυπο EN 12972:2018 «Δεξαμενές για τη μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων — Δοκιμή, επιθεώρηση και σήμανση μεταλλικών δεξαμενών», το οποίο είναι υποχρεωτικό από την
1η Ιανουαρίου 2022 για το υπο-τμήμα 6.8.2.3 (απαιτήσεις για έγκριση τύπου).
γ) Στο σημείο 6.8.2.6.2 σχετικά με την επιθεώρηση και τις δοκιμές των δεξαμενών προστέθηκε το Πρότυπο EN 12972:2018 «Δεξαμενές για τη μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων — Δοκιμή, επιθεώρηση και σήμανση μεταλλικών δεξαμενών», το οποίο είναι υποχρεωτικό από την 1η Ιουλίου 2021 για το υπο-τμήμα 6.8.2.4 (απαιτήσεις επιθεωρήσεων και δοκιμών για όλες τις Κλάσεις) και 6.8.3.4 (ειδικές απαιτήσεις επιθεωρήσεων και δοκιμών για την Κλάση 2).
α) 9.1.3.4: Το όχημα δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για τη μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων μετά την ονομαστική ημερομηνία λήξης του πιστοποιητικού έγκρισης έως ότου το όχημα διαθέτει έγκυρο πιστοποιητικό έγκρισης.
β) 9.1.3.5: Το υπόδειγμα πιστοποιητικού έγκρισης οχημάτων μεταφοράς ορισμένων επικίνδυνων εμπορευμάτων τροποποιήθηκε και πλέον ο τίτλος έχει ως εξής:
«ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
Το παρόν πιστοποιητικό βεβαιώνει ότι το κάτωθι όχημα πληροί τις απαιτήσεις, οι οποίες καθορίζονται από την Συμφωνία που αφορά στην Διεθνή Οδική Μεταφορά Επικίνδυνων Εμπορευμάτων (ADR)»